ייצוג יזמים בעסקאות תמ"א 38 ופינוי בינוי

במסגרת פרויקט "פינוי בינוי" או תמ"א 38, יזמי הפרויקט נתקלים לא אחת בסוגיות משפטיות מורכבות, עבודה מול ועדות ערר, עיריות, רשויות מקומיות ואף בתי המשפט. 

פרויקטים של "פינוי בינוי" ותמ"א 38 הם מיסודם פרויקטים מורכבים, והרבה פעמים מעורבים בהם רגש ויצרים רבים. עורכי הדין של משרדנו מסייעים ליזמים בעבודה הלא פשוטה מול הדיירים, לרבות, ליווי בועדות התכנון והערר, ליווי בנקאי, במשא ומתן מול הדיירים ועריכת הסכם, בהתמודדות המשפטית מול דירים סרבנים ועוד.

במהלך השנים, משרדנו צבר ניסיון וידע רב, במסגרתו לקח חלק בפרויקטים משמעותיים ומורכבים ביותר של "פינוי בינוי" ותמ"א 38, תוך שהוא מעניק ליווי משפטי מהיר, יצרתי,ויעיל שמאפשר ליזמים לנהל את הפרויקט בצורה טובה ובטוחה יותר.

אחת הדוגמאות הבולטות לאותה יצרתיות כאשר במסגרת פרויקט פינוי בינוי, משרדנו המליץ ליזם לרכוש קרקע נוספת בגודל 100 דונם, עליה שיכן את הדיירים, כך נוצר מצב בה הפך הפרויקט לבינוי-פינוי במקום פינוי-בינוי. מהלך זה יצר ודאות אצל הדיירים ומנע עיכובים רבים בפרויקט. כמו כן, מהלך זה הביא להגדלת יחידות הדיור מ-2,200 ל-3,500, ולרווחים רבים ומשמעותיים עבור היזם.

אחת המטרות העיקריות ששמנו לעצמנו במסגרת ייצוג היזמים, היא להעניק סיוע משפטי שלוקח בחשבון את הצרכים העסקיים של היזם ומקדם אותם. אנו מאמינים שעורך הדין של היום צריך לשלב ראייה משפטית וראיה עסקית כאחד, ואנו גאים לומר שעורכי הדין במשרדנו יודעים לשלב בינהן ולתת שירות טוב יותר עבור הלקוחות שלנו.

שאלות? השאירו פרטים ונשמח לעזור