סימני מסחר וזכויות יוצרים

רישום מהיר, מדויק ובהתאם לפרוצדורה הנדרשת של סימני מסחר הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור חברה, מותג או עסק. רישום סימני מסחר והגנה עליהם דורשת הכרה והבנה מעמיקה של החקיקה, התקנות השונות והפסיקה הענפה הן של הדין בישראל והן של הדין הבינלאומי. תחום סימני המסחר וזכויות היוצרים הוא תחום סבוך, שדורש ניסון, ידע, הכרה עם הדין, וחשיבה יצרתית שיכולה לסייע בפתרון סוגיות שונות והיוצרת ערך מוסף עבור הלקוחות.

עורכי הדין במשרדנו מספקים ללקוחותינו השונים שכוללים, חברות, עסקים, אמנים, יוצרים ועוד, שירותים משפטיים מקיפים החל משלב רישום סימן המסחר או זכויות היוצרים, כלה בשלב ההגנה על היצירה או סימן המסחר, ייצוג בהליכי תביעה שונים, עריכת הסכמים מסחריים ובדיקות נאותות, ניהול מו"מ מול גורמים שונים, לרבות משרד הסימנים המסחריים הישראלי, וגופים בינלאומיים אחרים העוסקים בסימני מסחר וזכויות יוצרים.

עורכי הדין במשרדנו מעניקים ליווי שוטף ומקיף ללקוחות המשרד, שכולל מענה מהיר ומקצועי לכל סוגייה שעולה, בכל שעה של היום. אנו מבינים עד כמה חשוב וקריטי עבור לקוחותינו, לקבל  שירותיים משפטיים יעילים ובמהירות, על כן אנו מעמידים לרשות לקוחותינו צוות עורכי דין מיומן, שיהיה זמין עבורם ויספק להם ייעוץ שוטף מקיף וייעוץ בכל הליך מורכב אחר, במטרה להעניק להם את המעטפת המשפטית המושלמת שתסייע להם לקדם את העסק או את היצירה שלהם.

שאלות? השאירו פרטים ונשמח לעזור