ייצוג דיירים בעסקאות תמ"א 38 ופינוי בינוי

 במסגרת הליווי המשפטי משרדנו מעניק סיוע לדיירים בבחירת היזם, במשא ומתן בין הדיירים היזמים והקבלנים, בסיוע בכל סוגיות המשכנתאות, הוצאת היתרים, דיירים סרבנים, ענייני המיסוי השונים, ייצוג בועדות התכנון ובניה, עד רישום הדירות בטאבו.

משרדנו דואג לשמור על הזכויות של הדיירים בצורה הטובה ביותר, עוד בשלבי התכנון של הפרויקט, בהם לא ברור היקף הזכויות על הקרקע ויחידות הדיור שעתידות להיבנה. כבר בשלב זה משרדנו מוודא שהערבויות והבטוחות גבוהות מספיק עבור הפרויקט, וכן משרדנו דואג לשמור על הזכויות של הדיירים באופן הטוב יותר, גם במקרה שהפרויקט מתעכב או מוקפא.

במהלך השנים, משרדנו צבר ניסיון וידע רב, בתחום ההתחדשות העירונית, במסגרתו לקח חלק בפרויקטים משמעותיים ומורכבים ביותר. היצירתיות של עורכי הדין של המשרד, עושה את ההבדל, ומעניקה לנו יתרון לעומת השאר.


אחת הדוגמאות הבולטות לאותה יצרתיות היא כאשר משרדנו במסגרת פרויקט פינוי בינוי, הצליח להביא רשות מקומית להכריז שועדת התכנון והבניה בה, תהיה היזמית של הפרויקט. הכרזה זו הביאה לקידום מהיר ויעיל הרבה יותר של הפרויקט. זהו מקרה נדיר וייחודי, ומעטים מאוד הפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית שהרשות המקומית היא היזמית.

כמו כן, במסגרת הפרויקט משרדנו המליץ ליזם לרכוש קרקע נוספת בגודל 100 דונם, עליה שיכן את הדיירים, כך נוצר מצב בו הפך הפרויקט לבינוי-פינוי במקום פינוי-בינוי. מהלך זה יצר ודאות אצל הדיירים ומנע עיכובים רבים בפרויקט.זוהי דוגמא אחת מיני רבות לדרך החשיבה השונה של משרדנו, שמצליחה לייצר ערך ללקוחותינו שלא קיים במשרדים אחרים.

שאלות? השאירו פרטים ונשמח לעזור