רכישת דירה יד 2

רכישת דירה יד 2, נחשבת מטיבה לעסקה מעט יותר מסוכנת עבור הקונים, היות וחוק המכר (דירות) מגן על רכושי דירות מקבלנים בלבד, ולא על רוכשי דירה מיד שנייה. על כן, ניסחנו עבורכם רשימה חלקית של צעדים שעליכם לנקוט בטרם הרכישה:

  1. הוציאו נסח טאבו מאתר משרד המשפטים, שם יפורט מי בעל הזכויות בדירה, והאם קיימים שעבודים, הערות אזהרה נוספות או עיקולים כלשהם על הדירה. לעיתים הדירה לא תהיה רשומה בטאבו אלא בחברה משכנת, אז תצטרכו ליצור קשר עם החברה המשכנת לקבלת אישור זכויות. מומלץ לבדוק גם ברשם המשכונות האם קיימים שעבודים כלשהם.
  2. ערכו בדיקה פיזית של הנכס טרם הקנייה, במסגרתה וודאו שלא קיימים פגמים כלשהם כגון: רטיבות או סדקים מהותיים בקירות, מומלץ להיעזר באיש מקצוע שיכול לתת חו"ד מקצועית.
  3. מיסוי – עסקת המכר כוללת בתוכה חבויות מס שונות: כגון מס שבח, מס רכישה ומס שבח, יש מקרים בהם ע"פ החוק הקונה יהיה פטור ממס רכישה.
  4. הזמנת שמאי מוסמך שיבדוק את שווי הדירה, ע"פ מיקומה, גודלה, כיווני האוויר, תוך שיוודא שלא קיימים ליקווים מהותיים או חריגות בנייה שעלולים לפגוע בערכה.

עורכי הדין במשרדנו מעניקים ייעוץ משפטי שנוגע לכלל ההיבטים המורכבים הכרוכים ברכישת דירה יד 2.

הניסיון שרכשנו במהלך השנים מאפשר לנו לצפות סיטאוציות שעלולות להתרחש ולתת להם מענה בעוד מועד. רכישת דירה היא עסק מורכב, על כן, משרדנו מעניק ליויי אישי וקרוב לרוכשי הדירות, תוך שהוא מספק מענה לכל סוגייה שעולה במהלך ההליך, לרבות סוגיות מיסוי, רגלוציה, עבודה מול רשויות ועירייות. במטרה להגיע לעסקה שתגן על האינטרסים של הדיירים בצורה המיטבית.

שאלות? השאירו פרטים ונשמח לעזור