ליווי משפטי וייצוג בעסקאות נדל״ן בחו"ל

שוק הנדל"ן מעבר לים קורץ לישראלים רבים, שמעוניינים להשקיע את חסכונותיהם באפיקים שיש להם פוטנציאל לתשואות גבוהות מאלה שבישראל. עם זאת, רכישת נכס נדל"ן הינה עסקה מורכבת מאוד, בייחוד כאשר מדובר בנכס אשר נמצא בחו"ל, בשוק שאינו מוכר לרוכש הפוטנציאלי, ושהחוקים והרגולציה בו שונים. 

לכן עורכי הדין של משרדנו מעניקים ייעוץ עוד בשלבי ההתעניינות הראשונים לרכישת נכס נדל"ן בחו"ל.

המשרד מעניק ליווי צמוד בכל הסוגיות שקשורות לרכישת הנכס, החל מבדיקת נאותות, בדיקת זכויות בנכס, שעבודים, חובות או עיקולים על הנכס, בדיקות מיסוי, משכנתא, ביטוח, בדיקת ערך הקרקע והתשואה העתידית הפוטנציאלית, בדיקה פיזית של הנכס לאיתור פגמים וליקווים מהותיים, וכו'.

יש לציין, כי הרשימה הנ"ל הינה רשימה חלקית ולא ממצה, וקיימים היבטים רבים שיש לתת עליהם את הדעת, לפני רכישת נכס נדל"ן בחו"ל, בייחוד כאשר מדובר בשוק זר ולא מוכר.

בעסקת מקרקעין בחו"ל לא קיימת חובה מצד היזם או הקבלן להעניק בטוחות וערבויות לכספים של הרוכשים. על כן, משרדנו החליט להקים מנגנוני הגנה שונים שמאפשרים לבטח את כספם של הקונים לרבות, בטוחות שכוללת הפקדת הכסף בחשבון נפרד, שחרור תשלומים ע"פ שלבי ההתקדמות בפרויקט ועוד.

עורכי הדין של המשרד מעניקים ליווי מקיף ורחב בנוגע לכל סוגייה שעולה בפרויקט, ומאפשרים לרוכשים להיות בראש שקט ולדעת שיש על מי לסמוך.

 

שאלות? השאירו פרטים ונשמח לעזור