תחומי התמחות

מגוון השירותים המשפטיים שלנו

נדל״ן

ליווי עסקאות בתחום המגורים, משרדים ומסחר

ליטיגציה ומשפט מסחרי

הקמת חברות, משא ומתן, עריכת חוזים בארץ ובעולם

ייעוץ משפטי לחברות הייטק וקרנות הון סיכון

קרנות השקעה והון סיכון

ליווי משפטי לחברות וקרנות, גיוס הון ובדיקת נאותות

הייטק וקניין רוחני

ליווי יזמים וסטארטאפים בעסקאות שונות

העברת עושר בין דורית

חלוקת הון מתוכננת מסייעת להימנעות מסכסוכים

משרד GBK מעניק קשת של שירותים משפטיים מהעולמות המסחריים. החל מעולמות הנדל"ן והשקעות הנדל"ן, התחדשות עירונית, תמ"א, ליטיגציה ומשפט מסחרי, הקמת קרנות השקעה והון סיכון, הייטק וקניין רוחני וכן העברת עושר בין דורית.

ליווי עסקאות נדל"ן בישראל

הייעוץ המשפטי במרבית המקרים מסתכל מהפריזמה הקצרה של בניית הסכמים, כריתת חוזים והשלמתם בצורה הטובה ביותר. הערך הגדול של GBK הוא ביכולת לייצר הסכמים שמסתכלים מהמשקפיים של היזם וממקסמים את ערכו הכלכלי.

צורת החשיבה הזו מייצרת את ההבדל המשפטי ומגדילה את הרווחיות של פרויקטים רבים. זו הייחודיות והמומחיות שלנו כבר למעלה מ-50 שנה.

ליטיגציה ומשפט מסחרי

זהו אחד התחומים החשובים ביותר לחברות עסקיות. המקצועיות והניסיון המשפטיים, המומחיות והכרת סוגיות שונות מייצרת את ההבדל בהכרעות שאנחנו משיגים ללקוחותינו בבתי המשפט בישראל.

הייטק וקניין רוחני

 עולם הסטארטאפים והון סיכון עבר שינויים משמעותיים מאז תחילת העשור השלישי של המילניום הנוכחי. היזמים הטובים ביותר זקוקים לייעוץ המשפטי הטוב ביותר, לעתים החלטות משפטיות נוגעות ומשפיעות משמעותית על עולמות העסקים והפוטנציאל של החברות. כך שמי שהקימו חברה מצליחה יקבלו את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר בכריתת הסכמים וחוזים עם משקיעים וקרנות הון סיכון. משרדנו מומחה בסוגיות משפטיות בעולמות הסטארטאפים והיזמות.

העברת עושר בין דורית

לרבים חברות, עסקים, מיזמים, נכסים ורכוש רב, והם מעוניינים להעביר אותו אל הדורות הבאים ובצורה הנכונה ביותר. ההבדל בדרך העברת חברות או עסקים הוא בתכנון ובמחשבה מראש, בהתייעצות וכן בבניית ההסכמים הנכונים כדי שעם העברת הנכסים, יהיו כמה שפחות אתגרים.